Kategorie

Zadzwon do nas

GG: 40234650

rabat 3%
zaufane opinie standard allegro dla wrig
akceptujemy płatnosci payu
bezpieczne zakupy ssl

Reklamacje

Zasady zwrotu towaru zakupionego przez Internet:

Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. W terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru powinien powiadomić sprzedawcę o chęci zwrotu. 

Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany skontaktować się z obsługą sklepu pod numerem telefonu 696271377 lub pod adresem email kontakt@wrig.pl.

Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony.

Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz dane do rozliczenia.

W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport.


Reklamacje i zwroty zakupionych towarów

 

  1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
    • wysyłanie wiadomość email na adres kontakt@wrig.pl
    • listownie na adres FHU WRIG Beata Czachara ul.Zachodnia 7 30-350 Kraków
    • dzwoniąc pod nr 696 271 377
  3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  7. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
  8. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.